tisdag 24 maj 2011

Tematrio


Provar att haka på en tematrio, någon gång ska väl vara den första :-)

1. Chick-lit av något slag. Det har jag inte gjort på länge, ja en Marian Keyes nu under våren men det är ju inte så mycket. Läste mer sådant förr och ledsnade men nu verkar det ha kommit mer läsvärd chick-lit och det är ju faktiskt trevlig underhållning. Vet dock inte riktigt vad jag ska börja med. Får ta ett varv på bibblan, känns inte värt att köpa sådana böcker. Läser dem ändå bara en gång.

2. Mer Fantasy! Det har jag tappat ett tag, ska nog ta och läsa lite George RR Martin för att friska upp minnet nu i och med tv-serien Game of Thrones. Minns inte hur många av dem som jag läste när det begav sig. Jag vill gärna veta hur det går i förväg, läser alltid slutet av en bok när jag läst första kapitlet för att få veta :-)

3. Vet inte vad jag borde läsa mer, kanske körkortsteori om jag kommer igång med att ta BE-behörigheten. Det vore bra om jag gjorde det i sommar så att jag till vintern kan dra släp med Mitsubishin i stället för framhjulsdrivna Volvon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar