måndag 6 juni 2011

Dead in the family

Jag antar att de flesta gissar sig till författaren och vad det handlar om? Annars så är det Charlaine Harris och del, är tvungen att räkna i bokhyllan, tio i The Sookie Stackhouse Series. Som vanligt är det bra, nu har jag läst böckerna under så lång tid så jag kommer inte riktigt ihåg om någon har varit sämre. Lite upprepning av sådant som har hänt tidigare finns ju med, jag antar att det är för säkerhets skull ifall vi läsare tappat minnet eller så.

Jag gillar det här med Alexei. Det är ju faktiskt rätt kul att leka med tanken om vad som hände tsarfamiljen, eller andra historiska personer och händelser. Och så är det rätt trevligt att Sookie och Eric inte sitter fast i varandra och att det på något sätt inte är blodigt hålla-handen-allvar. Måste skaffa nästa del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar