torsdag 7 juli 2011

Bree Tanners andra liv

Av Stephenie Meyer.  Det här är alltså historien om Bree Tanner och hur hon har det innan hon träffar Bella och gänget. Tunn och snabbläst bok, rätt intetsägande kan jag tycka. Å andra sidan är det ett tag sedan jag läst de övriga i Twilight-serien och det kanske är därför den här nu känns som att den hänger lite i luften.

I vilken bok i serien är det förresten som striden eller vad det nu ska kallas utspelar sig? Skulle vilja läsa den delen igen bara för att få det andra perspektivet men jag orkar inte börja från sida 1 i först boken. Är mycket tacksam om någon kan upplysa mig. Jag gillar annars idén om att läsa om samma händelser men ur ett annat perspektiv. Läs om du är ett stort Twilight-fan, annars går den helt klart att hoppa över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar