onsdag 3 augusti 2011

Bloggmaraton

Det är dags att summera vad som blev gjort. Inte så hiskeligt mycket men det jag gjort är jag nöjd med.
Så här såg listan ut:

Byta utseende (fixade lite på det redan och gör väl något mer om jag fattar hur allt fungerar)
En lista med länkar vore kul
Skriva kommentarer/inlägg i andra bloggar
Läsa mer! (ständigt aktuell punkt)
Bli bättre på att skriva (även det en ständigt aktuell punkt)

Jag bytte utseende och det blev jag rätt nöjd med, behöver nog inte göra så mycket mer med det. Har även lagt till några blogglänkar men jag skulle nog egentligen vilja ha en länksida faktiskt, då skulle jag kunna ha med annat än bokrelaterade länkar. Att läsa andras länklistor tycker jag kan vara rätt intressant, de säger något om personen.

Kommenterat har jag försökt göra men det har blivit lite på varannanveckabasis. Vilket beror på att sambon jobbar sju dagar och är hemma sju, på de sju han är hemma så har vi hittat på rätt mycket annat utöver sådant som jag sparar tills han är hemma (slå och stränga höet, få bilen till verkstad osv). Men jag märker att om jag är flitig på att kommentera andras bloggar så är det fler som kikar in på min. Vilket är jättekul men de får gärna lämna en kommentar ibland, finns det inget vettigt att kommentera så hitta på något :-)

Jag har läst hyffsat mycket och nu har jag några tjockisar på gång samtidigt som tar tid. Kanske jag äntligen ska bli klar med An Echo In the Bone? Skrivandet då, det får jag jobba vidare med. Tycker att jag utvecklats lite men det ska bli bättre.

Det var allt för den här gången, nya tag nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar