onsdag 28 september 2011

Beställa, beställa

Jag har kommit fram till att den här månaden kan jag faktiskt få beställa en bok eller kanske två (eller fyra).

Dead reckoning är ju given. Tror kanske att jag lyckas spara den till höstlovet och avnjuta den då (gör ju inget om det skulle regna heller så att eventuell löprunda råkar bli inställd). Jag hoppas att den är i alla fall ungefär lika bra som de tidigare delarna i serien.

Och så är det We were the Mulvaney's av Joyce Carol Oates. Jag beställde den tidigare i år men den var slut eller något så jag fick den aldrig. Det är en bok som jag har skrivit upp på någon vill-ha-lista men jag kommer som vanligt aldrig ihåg var jag läste om den. Har egentligen inte heller någon om vad den handlar om.

Till sist är det Himlen börjar här av Jandy Nelson. Också en bok på min vill-ha-lista, en bok som har funnits där väldigt länge. Ett halvår minst tror jag. Jag gillar framsidan så det får nog bli den också.

Kanske att det slinker med någon film också om jag beställer från cdon. Men det är ett annat bekymmer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar