måndag 5 september 2011

Deluxe 3, Avund

Av Anna Godbergsen. När jag hittade den här på bibblan så förstod jag att den där rosa boken som jag läste för länge sedan var del ett i en serie. Tyvärr verkar del två ha försvunnit men de skulle nog köpa in den igen, det är inte så stor mening med att vara ha del ett och tre tänker jag. Jag lånade trean i alla fall eftersom jag gillade ettan när jag läste den.

Tyvärr tyckte jag inte att den här är lika bra som ettan, det kan ju bero på att jag har missat en del i mitten. Men jag är inte så imponerad ändå tror jag. Det händer liksom inget tycker jag, det är fester och korrekt uppförande men inte så mycket mer. Även om nu societeten på den tiden levde så så kan man ju krydda till det lite som författare. Den här kan man klara sig utan tycker jag.

2 kommentarer:

  1. ash, alltid trsit nar de forsta delarna i en serie ar bra, men resten inte ar det, amn blir sa besviken!

    SvaraRadera
  2. Jo, nu hittade bibblan till ex av tvåan så jag ska prova med en också.

    SvaraRadera