måndag 3 oktober 2011

Lite läsa, mycket förbereda

 för det som är på bild här ovanför. Jag har alltså tävlat för andra gången i mitt liv. Jag fick gör om planerna på grund av snorande hos en häst och tävlingkarens på tillhörande medicin. Därför blev det två starter i E-klass med bara skritt och trav, hästen har ingen licens och ingen sadel som uppfyller utrustningskraven för de andra klasserna.

Men roligt var det och vi vann western riding e och kom trea i trail e (på bild ovan), tredjeplatsen fick vi dock endast eftersom sex ekipage blev diskade. Vi gjorde fint plockepinn av bommarna som vi skulle backa emellan, jag får ta nya tag med träningen helt enkelt. Igår var jag domarsekreterare vilket är väldigt roligt och lärorikt men jobbigt, jag fixar inte riktigt huvudräkning under tidspress :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar