måndag 21 november 2011

Devil of the highlands

Av Lynsay Sands. Den här beställde jag efter att jag läst Halfway to the grave, den hamnade under samma kategori så att säga. Jag tänkte att jag skulle prova en annan variant av romance. Egentligen borde jag haft med en bild av bokens baksida eftersom den säger mycket mer än framsidan. Men ni kan säkert tänka er bilden om jag säger: hjälte och hjältinna står i blåsigt skotskt landskap.

Det här är ju en variant på klassisk Harlequin fast bättre. Nog för att det är ett tag sedan jag läst Harlequin men jag tror ju kanske inte att de har förändrats så väldigt mycket. I den här boken finns faktiskt en historia utöver den sedvanliga kärleken. Ouppklarade mord är väl alltid trevligt att läsa om? En helt okej och lättläst bok. Läs om du inte har annat för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar