fredag 4 november 2011

Hungerspelen

Ibland läser jag på Forever young adult om massor av YA-böcker. Jag kan fastna där rätt länge ibland och läsa om allt möjligt som jag inte visste om att jag ville läsa. Nu senast fastnade jag för det här, alltså bild på deltagarna i Hungerspelen. Jag måste säga att de inte riktigt ser ut som jag tänkte mig dem. Om man klickar sig vidare hit så hittar man information om vem som faktiskt är vem.

Efter att ha tittat  på två trailrar (kan man böja det så?) så tycker jag att det ser rätt lovande ut. Ska bli intressant att se hur de löser allt dödande för det finns det ju rätt mycket av. Det är väl ändå meningen att läsarna ska få lov att se filmen? Effekterna ska också bli roligt att se, speciellt kläderna vid "upptakten" till spelen.

Synd bara att man får vänta ännu ett tag innan filmen har premiär. Jag får nöja mig med Breaking Dawn så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar