torsdag 8 december 2011

Ice and fire

Min nya favoritsida,  A wiki of Ice and Fire. Jag tycker att det är väldigt roligt att surfa runt där och läsa om karaktärer och allt annat. Jättebra om man stöter på någon ny när man läser då kan man kolla upp vem det är. Jag är ju dessutom inte rädd för att råka få reda på vad som kommer att hända :-) Jag gillar att det finns tecknade/målade bilder av karaktärerna, roligt att se hur andra har tänkt sig att de ser ut. Lite fantasilöst kan jag tycka att det är där de har bilder från TV-serien istället men det finns säkert tecknade versioner någonstans

Den här hittade jag också, http://georgerrmartin.com/ där kan jag fastna länge. Därifrån kom jag vidare hit: The making of the game of thrones apropå TV-serien. Den kommer jag absolut att köpa på mig någon gång, den är precis i min smak. Älskar kostymdramer.

Helst skulle jag vilja ta ledigt från jobbet för att bara läsa böckerna, de är ju så bra.  Men jag kanske får ta det på jullovet istället, då borde jag ju faktiskt ha tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar