tisdag 20 december 2011

Tematrio

Veckans tematrio handlar om tegelstenar, sådana man har läst eller vill läsa. Jag läser ju rätt ofta tegelstenar så det här var en fråga för mig.

1. Den första får bli A Dance with Dragons femte delen i A Song of Ice and Fire. Måste dock köpa den om jag inte får den i julklapp.

2. An Echo in the Bone av Diana Gabaldon, den har jag läst rätt länge nu men det är faktiskt inte så mycket kvar. Jag vet inte riktigt varför det har tagit så lång tid, kanske för att jag nu läser på engelska? De andra har jag på svenska.

3. Drottningoffret av Hanne Vibeke Holst, den har jag i bokhyllan så den kommer att läsas inom kort. Vill även passa på att tipsa om Min mosters migrän som jag gillade väldigt mycket, det var den första bok av henne som jag läst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar