tisdag 31 januari 2012

Tematrio

Olästa författare den här veckan. Det finns det ju massor av.

1. Sarah Dessen. Har ungefär hur länge som helst läst om denna författaren böcker och varit på väg att låna eller beställa böcker men det har inte blivit av. Jag tror att jag kommer att tycka väldigt bra om hennes böcker, jag läser gärna YA numer.

2. Jonathan Franzen. Lånade hem Freedom en gång i höstas men någon stod på kö innan jag hann läsa den så jag var tvungen att bära tillbaka den till bibblan. Jag tror att jag skulle gilla att läsa hans böcker, de verkar beskriva vardagen på ett mindre vardagligt sätt.

3. Lee Child får bli den sista. Jag har händelsevis dessutom en bok liggande i hyllan, 61 hours. Har faktiskt ingen aning om jag kommer att gilla den men det är alltid värt ett försök. Det kan ju visa sig vara en fullträff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar