torsdag 16 februari 2012

Utlottningsdeltagande.

Schitzo-Cookie har en trevlig utlottning som jag tänkte vara med i. Jag har nog följt bloggen någon månad vid det här laget och det är absolut livsfarligt. Jag får sådant köpbegär så det är inte klokt, hittar alltid något jag vill läsa där. Hela bloggen är väldigt trevlig tycker jag, designen och namnet. Namnet! Tror att jag såg namnet någonstans innan och tänkte att det där låter alldeles för märkligt för mig men så var det inte. Läs och delta!

2 kommentarer:

  1. Va fin inlägg tack =)

    Finns faktiskt ett inlägg om det knasiga namnet: http://schitzo-cookie.blogspot.com/2011/09/varfor-heter-min-blogg-natt-sa-konstigt.html

    SvaraRadera
  2. Varsågod! :-) Det är i alla fall ett namn man kommer ihåg (även om jag kan få problem med stavningen vid eventuellt googlande).

    SvaraRadera