söndag 1 april 2012

Böcker på i

Efter noggrant sökande så hittade jag faktiskt två titlar på i, det såg mörkt ut länge med Kate Morton räddade det hela.

Först ut är I det förflutna av Kate Morton. Har läst flera bokbloggare som har läst andra böcker av författaren och gillar dem. Tror till och med att de klassades till någon kategori med ett bra namn, som jag givetvis inte kommer ihåg just nu. Det är i alla fall en spännande historia som utspelar sig i nutid och under andra världskriget på ett engelskt slott. Det var min farmor som tipsade mig om den och som vanligt hade hon rätt.

Den andra boken på i är Idun av Johanne Hildebrandt. Det här är del två i serien om Valhalla. Jag vet inte vad jag ska skriva mer om den annat än att jag minns den som ett okej tidfördriv. Typ när det regnar småspik och man redan gjort stallet.

Tror att j blir en bättre bokstav för min hylla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar