torsdag 28 juni 2012

Jag är trött på

den här bloggtorkan. Jag vill blogga mer än jag gjort de senaste veckorna men massor av saker har kommit i vägen som till exempel jobb. Och lite rosettjagande på tävlingar med en av hästarna. Jag har ett par böcker på gång, bland annat Shogun som jag bara har några sidor kvar av, men råkade surfa in på cdon som verkar ha rea och där hittade jag några böcker som jag vill ha. Bland annat de här:

Jag har första delen som heter Evermore hemma och gillade den. Den var inte så bra som jag trodde men ändå bra. Har någon läst fler delar?

 
Den här har en rolig titel tycker jag och dessutom kommer den från Gilla förlag som jag gillar.  Omslaget är riktigt snyggt med det svarta. 

Och till sist Fördjupade studier i katastroffysik, det var mycket hallå kring den när den kom vill jag minnas. Dessutom vill jag minnas att jag har börjat läsa den någon gång men lånetiden gick ut och jag lämnade tillbaka den. Frågan är varför jag inte lånade om den?

Någon som har något annat tips om jag skulle göra en liten (i alla fall rätt så liten) beställning? Eller ta ett besök på bibblan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar