lördag 10 november 2012

Blodets synder

Av Eve Silver. Det här är förstå gången på väldigt länge som har läser en bok utgiven av Harlequin. Jag tror att förlaget har genomgått någon slags uppryckning eftersom den här boken är väldigt mycket bättre än de med samma etikett som jag har i hyllan på jobbet (nu och då har jag någon elev som gärna läser dem). Den här och fortsättningen fick jag i alla fall låna av booksonmymind.

Den var faktiskt rätt bra, snabbläst och underhållande. Faktiskt till och med rolig ibland. Eftersom det nu är Harlequin så vet man ju vad man får men jag måste nog säga att själva kärlekshistorien inte har så stor roll, istället tycker jag att underjorden och alla gudarna där tar mycket plats. Det är väl stundtals lite orimligt men det är ju ändå en slags fantasy så det ska ju inte vara rimligt.

Nu ska jag ta mig an något lite tyngre tror jag, Duma Key av Stephen King.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar