måndag 26 november 2012

Rock of ages

Den här filmen har jag varit nyfiken på sedan jag såg den första reklamen om den. Och så läste jag något om Tom Cruise i bar överkropp och tänkte att den nog måste vara bra (Topgun är en av mina favoritfilmer). Som tur är har jag en kollega som köper mycket filmer så jag kunde låna den av henne. Men nu är jag inne på att köpa den så att jag får mitt alldeles egna exemplar. För det här är en bra film.

Jag kunde sjunga med i de flesta låtar, även om jag inte alltid kom ihåg varken namn på bandet eller låten. Är man riktigt förtjust i 80-tals pudelrock så tror man sig nog vara i himlen när man ser den här filmen. Eller kanske inte när man läser det här. Fast jag måste säga att jag undrar lite över vad han väntade sig, en dokumentär?

Se filmen om du gillar underhållning tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar