tisdag 30 april 2013

Födelsedagspresenter

I fredags blev jag tant (fick till och med två påsar med fammokarra, Bridgeblandning) och fick några trevliga presenter som gör att jag inte har tid att jobba.
De här böckerna kom kollega E med (Booksonmymind). Jag fick även Karen Marie Monigs To tame a highland warrior som jag redan börjat läsa...

Kollega E nummer två (som inte har någon blogg) hade med sig flera paket och det första innehåll båda KillBill-filmerna. Egentligen är det filmer som jag skulle vilja visa på jobbet med våra elever är lite för unga för det.

Här har vi då det stora skälet till att jag egentligen inte har tid att jobba, tre säsonger/böcker av Nord och syd. En sommar lånade jag dem av ovanstående kollega men de var på VHS så bildkvalitén var ju inte den bäst så jag ser fram emot att se dem igen.

Jag fick lite annat också men det här var det bokliga. Frågan är ju nu bara i vilken ände jag ska börja :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar