onsdag 31 juli 2013

Charlotte Hassel

Av Frida Skybäck. Tyvärr gjorde jag misstaget att läsa den här boken rätt kort efter att jag läst De skandalösa. Den tyckte jag ju väldigt mycket om och då blev det här lite av ett magplask. Det är inte det att den inte är bra men den spelar ändå inte i samma liga som Simona Ahrnstedts böcker och egentligen är det orättvist att jämföra dem men så blev det. Men lite tam blev den här i jämförelse, jag tror att den kanske kan förtjäna en omläsning lite senare. Charlotte och Axel är ju trots allt rätt intressanta personer.

Jag tycker att det är trevligt att det kommer fler svenska författare som skriver romance eller något åt det hållet. Det finns ju massor med svenska slott, gårdar och intressanta händelser att skriva om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar