fredag 15 augusti 2014

Tillbaka

efter sommaren. Jag har läst mycket och bloggat lite men tänker att jag ska ta tag i det igen nu när terminen är igång. Under sommaren har jag plöjt några deckare (det hör ju sommaren till) och en del lättsmält romance (eftersom det varit så varmt att jag nästan smält bort själv också).

Sommarens favoriter har bland annat varit:
 














Rätt blandat som synes :-)

Sådant jag inte gillade riktigt lika mycket:
Nirvanaprojektet var dåligt korrekturläst och The Vanishing Game hade ett märkligt magplask-slut.



4 kommentarer:

  1. Pojken i randig pyjamas är så sorglig!

    SvaraRadera
  2. Ja men riktigt bra ändå! :-)

    SvaraRadera
  3. Ulrikas bok är jag sugen på att läsa! Kanske får bli i höst :)

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag. Som jag förstått det är det frågan om en serie så man har alltså chansen att se fram emot fler delar :-)

    SvaraRadera