onsdag 3 september 2014

The Seduction of Elliot McBride

Av Jennifer Ashley. Den här hittade jag på Waterstones (där hade jag kunnat bosätta mig) i Edinburgh i våras. Jag hade nog baserat på mina tidigare erfarenheter av böcker med samma typ av omslag väntat mig en lite annan bok. Alltså en som utspelade sig lite längre tillbaka i tiden och absolut inte hade kopplingar till en så från Skottland avlägsen världsdel som Asien.

Han och Hon gifter sig på ett rätt slumpmässigt och roligt sätt. Ett av de roligare alternativen jag läst när det gäller påtvingade äktenskap som sedan visar sig bli rätt trevliga. Han visar sig ha varit i Indien och har en del lite halvmärkliga trauman efter det, han försvinner ibland och annat som känns lite krystat. Inte den bästa romance jag läst men helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar